Blogger Layouts

Saturday, 12 November 2011

Hati Yang Kau Sakiti

hati yang kau sakiti ini makin parah lukanya.biarpun aku tersenyum.tetapi dalam hati,allah sahaja yang tahu bertapa terluka hati ini.ya..aku percaya ada hikmah disebalik semua dugaan yang allah turunkan kepadaku..

kadang-kadang aku terfikir,mana silapnya.aku tak pasti..perempuan mana yang sanggup ditipu dan dintindas.ya..aku percaya disebalik setiap airmata yang aku titiskan,akan peroleh kebahagiaan satu hari nanti.teringat kata-kata my future mother in low..

"sabarlah,kerana setiap kesabaran itu pasti akan beroleh sesuatu yang luar jangkaan.selagi intan mampu bersabar,sabar dan tahan lah.masing-masing masih muda.belum puas enjoy.tapi percayalah..setiap apa yang berlaku pasti ada hikmahnya."

ya...itu memang benar...hati ni terlalu mudah memaafkan.sebab apa???sebab aku bukanlah seorang yang bersifat pendendam..sifat pendendam akan mengakibatkan hati seseorang jadi busuk.sedangkan nabi ampunkan umatnya.inikan kita pula...tapi guess what?saya dah bagi peluang ke 9 kali.2 years 7 month its nothing for me..every year pasti ada je hal...kadang-kadang rasa macam putus asa...inilah akibat sebab terlalu mencintai seseorang lebih dari diri sendiri..ya allah.semoga kau sentiasa bersamaku...jika dia bukan jodoh ku...aku redha..aku tak pernah menyesal apa yang terjadi..mungkin ada hikmah..

saat-saat sedih sebegini.aku kena sentiasa chill.yea cool.thumbs up.dan saat-saat macam nilah.my mum takde.hurmmmmm.i miss u mak!

btw.thanks for everything love.apepun aku kena kuat dan sabar...aminnn

xoxo,
Intan Fadilah